תכנון פנסיוני

הפרשות פנסיה – למי וכמה?

החוק מחייב כיום כל אדם, בין אם שכיר ובין אם עצמאי, להפריש נתח מההכנסות לקרן פנסיה. לרוב, אנשים נסמכים על מקום העבודה או על סוכנות המתמחה בשירותים פנסיוניים שתרכיב עבורם את התיק הנכון והמתאים ביותר לצורכיהם. עם זאת לא פעם, ובמרבית המקרים סמוך לגיל הפרישה, הם מגלים כי הסכום החודשי שהם היו צפויים לקבל מקרן הפנסיה נמוך באופן משמעותי מציפיותיהם. 

לעיתים הפער בין הציפייה לבין המציאות נובע מריבוי קופות חיסכון, לעיתים עקב תשלום דמי ניהול יקרים ולעיתים עקב אי התאמה בין המוצר לבין הצורך – עם זאת לכלל הבעיות הללו יש מכנה משותף אחד – היעדר ניהול שוטף ותקין של תיק הפנסיה, אשר מאפשר לשדרג ולטייב אותו לאורך זמן ובכך להבטיח שהם ישלמו את הסכום המזערי ביותר לדמי הניהול ויהנו מהחזר כספי מותאם יותר בגיל הפרישה.

מירי מלאך - ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית

ליווי ותכנון למעסיקים קטנים ובינוניים

ליווי בהיבטים מקצועיים להסדרי פנסיה וביטוחים,אל מול גורם אחד, אשר מחויב למענה מהיר, ענייני ומקצועי בשעות העבודה שלכם.

השירות מתאים לכל ארגון שעובד מול מספר סוכניות, סוכנים וחברות ומעוניין בהתייעלות עסקית.

מירי מלאך - ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית

תכנון פנסיוני – פמילי אופיס מירי מלאך.

מטרת העל שלי היא ליצור עבורכם הכנסה יציבה בתנאים מיטביים כאשר תגיעו לגיל הפרישה בעזרת תכנון פנסיוני ארוך טווח וקשוב, אשר מבוסס על התאמה בין הנתונים האישיים שלכם כחוסכים לבין גובה ההכנסה הדרושה לכם במועד הפרישה. התהליך כולל בחינת הרכב המוצרים הקיים, גובה דמי הניהול ובחינת מוצרים פנסיונים חלופיים המותאמים לצרכים שלכם. השירות ניתן באופן פרטני על ידי מייסדת המשרד מירי מלאך, בעלת רישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר ועם מעל 12 שנות ניסיון בתחום.

תכנון פנסיוני לציבור השכירים

צברתם קופות לאורך השנים? כדאי לכם לשקול תכנון פנסיוני.

תהליך התכנון מתחיל בריכוז הנתונים והבנת "תמונת המצב" המלאה – היכן התוכניות שלי נמצאות? כמה מפקידים עבורי בכל חודש? האם אני מכוסה במקרה של אובדן כושר עבודה? מהם דמי הניהול במוצרים השונים? והאם התוכניות הקיימות מתאימות לצרכים שלי כיום? לאחר בחינת נושאים אלו וריכוז נתוני הכספים שנצברו עד כה, ניתן יהיה לבחון מה יהיה מסלול השקעה המיטבי, כיצד לשפר את התנאים, האם ניתן להפחית את דמי הניהול ואילו מוצרי חיסכון לפנסיה יכללו כיסויים מותאמים יותר עבורכם.

לאחר שקלול מכלול הנתונים של הלקוח, ניתוח מקצועי ורחב של המוצרים והתוכניות הקיימות ובניית סימולציה לתרחישים עתידיים, נחליט יחד האם לשנות את המצב הקיים או לחלופין להשאיר את המצב כפי שהוא ולהמשיך במעקב ובבקרה שוטפים.

מירי מלאך - ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית

תכנון פנסיוני לעצמאים

החוק מחייב גם עוסקים עצמאים (מורשים ופטורים) להפריש אחוז שולי מהכנסתם לפנסיה לצורך הבטחת עתידם הכלכלי ודאגה לכיסוי ביטוחי רחב. לרוב, אם מדובר בעצמאי שעבד בעברו כשכיר הוא ימשיך להפריש כספים לקופות הפנסיה הקיימות, ואולי אף לשמר את תנאיו, אך עם העובד העצמאי מעולם לא עבד כשכיר יהיה עליו ליזום את התהליך ולוודא שהוא מבצע הפרשה. כיום, בזכות אפיקי חיסכון פנסיוניים מגוונים ניתן להגיע לתיק פנסיה מיטבי, נזיל בחלקו, אשר מאפשר לכל עצמאי להבטיח את עתידו – צרו קשר לבדיקת תיק ראשונית, גם יש ברשותכם קופת חיסכון. 

מירי מלאך - ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית

מתי להתחיל לחסוך לפנסיה?

התשובה הרשמית היא מוקדם ככל הניתן ובסמיכות למועד השחרור מהצבא. אף פעם לא מאוחר לחסוך לפנסיה, ואם עדיין אין לכם חיסכון, או שאינכם בטוחים שהחיסכון שלכם אכן עונה על צורכיכם – זה הזמן להתחיל לחסוך. אני מזמינה אתכם ליצור קשר עם המשרד לבחינת תיק הפנסיה הקיים והגדלת החסכון הפנסיוני שלכם באופן מיטבי התואם את מאפייניכם, רצונותיכם וצורכיכם. 

פמילי אופיס לעומת סוכנות הסדר

סוג השירות
סוכנות הסדר
פמילי אופיס
שירות בוטיק וליווי אישי לאורך שנים.
ניתן באמצעות סוכן זמין בהתאם לאילוצים העסקיים.
זוהי מהותו המרכזית של "פמילי אופיס" לניהול הון ולשגשוג כלכלי.
תחלופה של סוכנים, שיח עם מספר גורמי שירות.
כחלק ממאפייני ההתנהלות של חברות גדולות.
שיח מול גורם אחד, אשר מלווה את הלקוח לאורך זמן.
עדכונים דרך אתר הבית.
באמצעות שם משתמש וסיסמה.
שירות אישי, עדכונים דרך סוכן.
עדכונים דרך מנהל הלקוח האישי שלכם.
לרוב באמצעות סוכן המלווה את הלקוח. הלקוח לא מיודע על תחלופת כח אדם, ולכן ההתנהלות לאורך הזמן יכולה להיעשות אל מול מספר סוכנים.
מול מנהל לקוח אחד לאורך זמן שמחויב אליכם ומכיר את המקרה שלכם.
ליווי ותכנון לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני.
מתבצע, לרוב בהסדרים קיבוציים.
מתבצע בהתאמה לצורכיכם האישיים.
פגישת היכרות לתכנון תיק החיסכון.
נעשית דרך שירות הלקוחות.
ישירות אל מול המנהל האישי.
שינוי גמיש בתמהיל התיק.
דרך שירות הלקוחות באמצעות פגישה.
בטלפון ישיר למנהל האישי שלכם.

לבדיקת תיק ראשונית ללא התחייבות

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם